Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

21/11/19
Cinema en Valencià a Gandia

Del 14 de novembre al 12 de desembre de 2019

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Universitat de València-Centre de Gandia i l’Agència AVIVA de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Gandia, organitzen una nova edició de Cinema en Valencià a Gandia.

Es tracta d’un projecte encetat a Gandia l’any 2006, ara fa 13 anys, l’objectiu del qual és promoure i normalitzar l’ús social del valencià a través del cinema, reivindicar més films doblats o subtitulats en la nostra llengua i fer visible la problemàtica del sector audiovisual valencià.

Programació

• Dijous 14 de novembre:La societat literària i el pastís de pela de patata, de Mike Newell
  • Dijous 28 de novembre:Dia de pluja a Nova York, de Woody Allen.
  • Dijous 12 de desembre:Dilili a París, de Michel Ocelot (sessió matinal per a escoles)

Lloc: Teatre Serrano (Sala B)

Hora: 20 h

Preu de l’entrada: 2 €, gratuïta amb el carnet universitari i de Biblioteques