Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

20/06/19
Trobada del professorat que imparteix docència en valencià a la UPV

L’esdeveniment tindrà lloc el divendres 5 de juliol de 2019, d’11 a 13.45 h.

El divendres 5 de juliol tindrà lloc la Trobada del Professorat que Imparteix Docència en Valencià a la UPV, una jornada que té com a objectius compartir les bones pràctiques que es realitzen a la UPV, conèixer unes altres realitats i trobar-se el PDI compromès amb la docència en valencià.

La Trobada començarà amb una conferència inaugural sobre polítiques lingüístiques per a la igualtat de drets, a càrrec de Patxi Baztarrika Galparsoro, expert en planificació i política lingüística, exviceconseller de Política Lingüística del Govern Basc i autor del llibre Babel o barbarie. Una política lingüística legítima y eficaz para la convivencia.

A més, també hi haurà una taula redona sobre bones pràctiques de planificació lingüística a la UPV, amb les intervencions de diversos directors de centre i de departament, i una altra sobre el punt de vista dels docents i dels tècnics implicats en la docència i la promoció lingüística.

Destinataris: professorat de la UPV i persones interessades en la promoció lingüística a la universitat

Programa (enllaç)

Idiomes de la Trobada: castellà (conferència inaugural) i valencià (taules redones).

Lloc: Sala d’actes de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica (ETSINF), edifici 1E

Inscripció: fins al 3 de juliol (23.55 h), pel formulari Trobada de professorat de docència en valencià a la UPV

Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació

Servei de Promoció i Normalització Lingüística