Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

03/04/19
Notícia
La UPV participa en les lligues de debat de Secundària i Batxillerat i Universitària de la Xarxa Vives d’Universitats

Enguany les competicions comencen el 3 i el 8 d’abril i tenen lloc a la Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona.

La UPV participarà, com els últims anys, en les dues competicions de debat que organitza la Xarxa Vives d’Universitats: la Lliga de Universitària i la Lliga de Secundària i Batxillerat, que tindran lloc a la Universitat Abat Oliba CEU.

Lliga de Debat Universitària

La Lliga de Debat Universitària (LDU) tindrà lloc del 8 a l'11 d'abril. En aquesta edició competiran 16 universitats, que debatran, amb postures a favor o en contra, sobre el tema “S’hauria de legalitzar la gestació subrogada?”.

L’equip que representarà la UPV està format per Raúl Diego (capità), Anna Asensi, Álvaro Montesinos, Joan Reina i Aida Villalba.

Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

La Lliga de de Debat de Secundària i Batxillerat (LDSB) tindrà lloc del 3 al 5 d’abril. En aquesta edició competiran 14 universitats, representades pels equips de Secundària i Batxillerat que han guanyat les respectives fases locals, els quals debatran sobre el tema «Calen les fronteres entre països?».

L’equip guanyador de la fase local i que representarà la UPV és el Col·legi Parroquial Sant Josep, de Tavernes de la Valldigna, compost per Rosana Chover (capitana), Núria Martínez, Guillem Salom, Eloy Llàcer, Álvaro Manclús i Carlos Ferrando.

Emissió en directe i seguiment en xarxes socials

Els resultats i l’emissió en directe de tots els debats es podran seguir en www.upv.es. I en Twitter per mitjà de l’etiqueta #lligadedebat.

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)