Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

01/04/19
Notícia
Publicació de la resolució provisional de la convocatòria d’ajudes en valencià per al PDI i l’alumnat

Les ajudes corresponen a materials docents, assignatures en valencià, treballs d’investigació, TFG, TFM i tesis doctorals.

En data 1 d’abril de 2019 s’han publicat les resolucions provisionals de les ajudes en valencià corresponents al segon quadrimestre del curs 2018-2019, tant per a PDI –materials docents, assignatures en valencià i treballs d’investigació– com per a alumnat –TFG, TFM i tesis doctorals–.

Podeu consultar aquestes resolucions provisionals també en els apartats corresponents de les ajudes.

El termini d’al·legacions és del 2 al 4 d’abril de 2019, ambdós inclosos, i s’hauran de formular per escrit a través de l’adreça de correu electrònic spnlajudes@upv.es

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)