Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

14/03/19
Música al Teatre Micalet: 23 de març, Cesk Freixas en concert

Entrades reduïdes amb el bo del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

L’SPNL ofereix bons de descompte, als membres de la UPV, per a dues entrades reduïdes per al concert de Cesk Freixas al Teatre Micalet.

Qualsevol persona podrà recollir els bons del teatre Micalet al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Vera (edifici 3C), presentant el carnet universitari. Amb aquest bo només caldrà aportar el 25% del cost de l’entrada per taquilla del Teatre Micalet.

• 23 de març de 2019: Cesk Freixas en concert

Aquest 2019 el cantautor penedesenc commemora el seu 15 aniversari damunt dels escenaris i ho fa amb un disc on es deslliura de totes les etiquetes per a explicar-nos relats de l’ample univers emocional, que tenen com a fil argumental una curiosa i alegre simbologia festiva.

Ens trobem davant d’un treball extremadament conceptual, on cada cançó rep el títol d’un acte de festa major. Un total de tretze peces musicals que arriben en un dels seus moments creatius més brillants, col·locant-lo com un músic, compositor i autor de referència.

Concert: dissabte 23 de març a les 20 h

Preu per al públic en general: 15 euros (al qual cal aplicar el descompte universitari).

Més informació

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia; Facebook: /spnlbondia; Twitter: @spnlbondia; Instagram: @spnlbondia; spnl@upv.es)