Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

30/01/19
Teatre en valencià: del 31 de gener al 3 de febrer, ‘Smiley‘ al Teatre Micalet

Entrades reduïdes amb el bo del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

L’SPNL ofereix bons de descompte, als membres de la UPV, per a dues entrades reduïdes per a les representacions en valencià del Teatre Micalet, com a suport al teatre en valencià

Qualsevol persona podrà recollir els bons del teatre en valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Vera (edifici 3C), presentant el carnet universitari. Amb aquest bo només caldrà aportar el 25% del cost de l’entrada per taquilla del Teatre Micalet.

Programació

• Del 31 de gener al 3 de febrer de 2019: Smiley

Una llegenda japonesa afirma que quan dos persones estan destinades a estar juntes, un fil roig invisible lligat al dit xicotet de la mà els uneix des del dia que neixen. Aquest fil és irrompible i té el poder de lligar a dos persones per sempre, per més lluny que estiguen l’un de l’altre, i per més diferents que ens semblen.

Àlex i Biel, els dos protagonistes d’aquesta comèdia romàntica, no poden ser més distints. Conformen una estranya parella en què només tenen en comú que són dos homes i que s’han enamorat. Les seues diferències semblen insalvables, i les seues personalitats, antagòniques, però ho vulguen o no, estan units per aquest fil roig, per més que sovint vulguen trencar-lo.

Funcions: dijous i divendres a les 20.30h/ dissabte i diumenge a les 19 h. Preu per al públic en general: 18 euros (pati de butaques) i 16 euros (primer pis), al qual cal aplicar el descompte universitari.

Més informació

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia; Facebook: /spnlbondia; Twitter: @spnlbondia; Instagram: @spnlbondia; spnl@upv.es)