Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

04/12/18
Notícia
Teatre en valencià: des del 12 de desembre, ‘Nadal a casa Els Cupiello’ al Teatre Micalet

Entrades reduïdes amb el bo del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

L’SPNL ofereix bons de descompte, als membres de la UPV, per a dues entrades reduïdes per a les representacions en valencià del Teatre Micalet, com a suport al teatre en valencià

Qualsevol persona podrà recollir els bons del teatre en valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Vera (edifici 3C), presentant el carnet universitari. Amb aquest bo només caldrà aportar el 25% del cost de l’entrada per taquilla del Teatre Micalet.

Programació

• Del 12 de desembre al 13 de gener de 2019: Nadal a casa Els Cupiello

Torna Nadal a casa Els Cupiello, la divertida comèdia d’Eduardo de Filippo que ja va triomfar el Nadal de l’any passat a l’escenari del Teatre Micalet.

Nadal a casa Els Cupiello és una obra d’Eduardo De Filippo. Amb direcció de Joan Peris, compta amb un repartiment de luxe: Pilar Almeria, Paula Braguinsky, Josep Manel Casany, Xavi Cubas, Dani Machancoses, Amparo Mayor, Miguel Seguí, Diego Ramírez i Bruno Tamarit.

Nàpols. A casa dels Cupiello es prepara la Nit de Nadal. Mentre Luca Cupiello munta amb il·lusió el seu pessebre, la seua dona Concetta fa el menjar i intenta posar un poc d’ordre en aquell desgavell de casa. Amb ells viuen el fill, Tommassino, que es nega a créixer i no para de fer de les seues i el tiet Pasqualí, un hipocondríac que es queixa per tot. Els malentesos i  els embolics que sorgeixen entre tots els membres de la peculiar família dels Cupiello són la clau de l’èxit d’aquest espectacle.

Funcions: dimecres, dijous i divendres a les 20.30 h, dissabte i diumenge a les 19 h. Dissabte 24 no hi ha funció. Preu per al públic en general: 18 euros (pati de butaques) i 16 euros (primer pis), al qual cal aplicar el descompte universitari.

• Del 25 al 27 de gener de 2019: La nit de la Molly Bloom (entrades a la venda pròximament)
  • Del 31 de gener al 3 de febrer de 2019: Smiley (entrades a la venda pròximament)
  • Del 7 al 10 de febrer de 2019: La classe (entrades a la venda pròximament)
  • Del 13 de febrer al 3 de març de 2019: Plagi (entrades a la venda pròximament)