Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

05/10/18
Recull el teu bo per al Cinema en valencià als Albatexas Cinemes

L’entrada és gratuïta per als membres de la UPV amb els bons del Servei de Promoció i Normalització Lingüística

La UPV continua oferint la possibilitat de veure pel·lícules programades en valencià, gratuïtament amb el bo del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), als Albatexas Cinemes (albatexascinemes.eu), que ofereixen “bon cinema de reestrena, amb honors d’estrena”.

Es podran veure films en versió original en valencià, en versió original subtitulada en valencià o en versió doblada al valencià, en qualsevol de les sessions de dimecres a diumenge. Caldrà consultar la programació a la web dels cinemes (http://albatexascinemes.eu/)  per saber les pel·lícules que compleixen aquests requisits.

Qualsevol persona de la comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i Alumni Plus) podrà recollir dos bons del Cinema en valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística (edifici 3C), presentant el carnet universitari.

Cada bo es podrà bescanviar, a la taquilla dels cinemes, el mateix dia de la sessió a la qual es vol assistir, per una entrada gratuïta per a qualsevol projecció en valencià de dimecres a diumenge. El bescanvi per a una sessió concreta estarà condicionat per la disponibilitat d'entrades.

Programació fins al dijous 11 d’octubre

• Lucky (V.O. anglès subt. en valencià)
  • Marguerite Duras. Paris 1944 (V.O. francès subt. en valencià)
  • Paris (V.O. francès subt. en valencià)