Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

03/10/18
Sorteig d’entrades per al 9 d’Octubre al Teatre Micalet

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística sorteja entrades per a ‘Xavi Castillo, News!’

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) sorteja entrades a través d’Instagram (@spnlbondia) per a l’espectacle Xavi Castillo, News!, amb Xavi Castillo Companyia Pot de Plom, que tindrà lloc el proper 9 d’Octubre, a les 19 h, al Teatre Micalet.

Com participar-hi?

Per a participar en el sorteig de les entrades dobles per a Xavi Castillo, News! del 9 d’Octubre, cal pujar una imatge a Instagram amb qui t’agradaria anar al teatre amb #9dOCTUBREalTEATRE i etiquetar @spnlbondia en la teua publicació.

El termini per a participar en el sorteig finalitza a les 23.59 h del diumenge 7. El resultat del sorteig es comunicarà per Instagram el dilluns 8 al matí.

Les entrades es podran recollir el 9 d’octubre a la taquilla del Teatre Micalet, una hora abans de la representació.

‘Xavi Castillo, News!’

És un muntatge que canvia cada dia i s’adapta completament a l’actualitat des de la mirada crítica i satírica de Xavi Castillo. Amb l’humor habitual de la companyia, Xavi explicarà sobre l’escenari les seues reflexions al voltant de les últimes notícies. Un espectacle amb gran dosis d’improvisació per tal de riure del que ens conten els diaris dia a dia.

Bons de descompte per anar al Teatre Micalet

A més, durant el curs acadèmic continua la campanya de suport al teatre en valencià, amb els bons de descompte que ofereix l’SPNL per anar a les representacions del Teatre Micalet.

Cada membre de la UPV (estudiants, PAS, PDI i Alumni Plus) podrà recollir dos bons del Teatre en valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística (edifici 3C), presentant el carnet universitari. Amb el bons de descompte, cada persona aportarà el 25% del cost de l’entrada per taquilla.

Per a aplicar el descompte cal presentar el bo a la taquilla del Teatre Micalet el mateix dia de la sessió a la qual es vol assistir i està condicionat a la disponibilitat d'entrades.

Més informació

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia; Facebook: /spnlbondia; Twitter: @spnlbondia; Instagram: @spnlbondia; spnl@upv.es)

Más información:
sorteig Xavi Castillo