Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

10/05/18
Nova web de suport a la docència en valencià

La web s’adreça al PDI interessat a fer les classes en valencià a la UPV.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ha elaborat la web ‘Suport a la docència en valencià’ , adreçada al professorat de la UPV que fa o vol fer les classes en valencià. En aquesta web s’ofereixen diversos recursos que tenen com a objectiu facilitar l’elaboració de materials docents i contribuir a augmentar la docència en valencià a la UPV: referències normatives, orientacions per a redactar documents en valencià, fraseologia per a textos escrits i per a fer classe, diccionaris i obres terminològiques organitzats per facultats i escoles, traductors automàtics, traducció i correcció de material docent, etc.

S’hi pot accedir des de la web del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, punxant en el bàner específic de la dreta o en el menú de l’esquerra.

Aquesta pàgina és un encàrrec de la Comissió de Política Lingüística i Multilingüisme de la UPV.

Més informació:

Web de suport a la docència en valencià

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)