Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

12/04/18
Resultat del Torneig de Debat UPV de 2018

El torneig va ajudar a seleccionar els membres de l’equip que representarà la UPV en la Lliga de Debat Universitària

L’última setmana de febrer va tenir lloc el torneig de debat en valencià, el qual –juntament amb les sessions de formació general en oratòria– va ajudar a seleccionar els membres de l’equip que representarà la UPV en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives d’Universitats, que en aquesta edició es realitzarà del 16 al 19 d’abril a la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

El tema sobre el que van debatre els equips en el torneig intern, i sobre el que també es debatrà en la Lliga de Debat Universitària, va ser el següent: “És occident responsable del sorgiment de l'Estat Islàmic?”.

Els premis del IV Torneig de Debat UPV en valencià van ser patrocinats pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística: 400 euros per a l’equip guanyador, 150 euros per al segon classificat i 100 euros per al millor orador.

El pòdium dels guardons va ser el següent:

• Equip guanyador: UPV 1, compost per Joan Reina i Carbonell, Javier Jesús Poveda Rodrigo i Javier Miragall Caselles
  • Equip subcampió: UPV 2, compost per Pablo Díaz Castelló, Vicente Arnau Ferrer, Daniel Torres Inglés i Pau Castelló Ferrer
  • Millor orador: Raúl Diego (de l’equip UPV-8)

L’organització va anar a càrrec del Club de Debat UPV i la Delegació d'Alumnes UPV, amb la col·laboració del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, el Vicerectorat d'Alumnat i Cultura i la Casa de l'Alumne UPV, i el suport de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)