Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

13/03/18
News
L'IES Porįons va guanyar la fase local de la UPV de la Lliga de Debat de Secundāria i Batxillerat

La final absoluta tindrà lloc de l'11 al 13 d'abril a Elx

L’IES Porçons, d’Aielo de Malferit, va resultar guanyador de la fase local de la UPV de Debat de Secundària i Batxillerat, realitzada de l’1 al 3 de març al Campus de Vera, i representarà la universitat en la final absoluta que tindrà lloc de l’11 al 13 d’abril a la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

A més, el jurat ha considerat Núria Margaix (Escola La Masia) com la millor oradora.

La Lliga de Debat de Sedundària i Batxillerat 2018 ha incrementat la participació: 55 alumnes més respecte de l’edició 2017. En total, 260 alumnes de 52 centres educatius valencians han participat en les fases locals disputades a Alacant, Elx, València i Castelló.

En la fase local desenvolupada a la UPV, coorganitzada amb la Xarxa Vives d’Universitats i Escola Valenciana, amb la col·laboració de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, han participat 50 alumnes dels centres educatius següents: IES Font de San Lluís (València), IES Pere Boïl I i II (Manises), IES Maria Carbonell i Sánchez (Benetússer), Col·legi Mare de Déu de l’Olivar (Alaquàs), Escola La Masia Cooperativa Valenciana (Museros), IES Núm. 4 (Tulell, Alzira) i IES Porçons (Aielo Malferit).

More info:
equip_guanyador