Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

02/03/18
News
El Diluvi, Smoking Souls, Sva-ters, VaDeBo i Herba Negra en el concert faller de La Gira a Vivers

Els alumnes de la UPV podran obtenir les entrades en taquilla a preu reduït.

La UPV col·labora en el concert de Falles de la Gira d’Escola Valenciana que tindrà lloc el 10 de març, a les 20.30 h, al Jardí de Vivers de València, i que comptarà amb les actuacions dels grups El Diluvi, Smoking Souls, Sva-ters, VaDeBo i Herba Negra.

El concert de falles inaugura La Gira d’Escola Valenciana, festival itinerant de música en valencià que recorre les localitats on tenen lloc les Trobades d’Escoles en Valencià.

L’entrada anticipada es podrà adquirir a 7€ a través de la plataforma digital www.entradasatualcance.com. En taquilla, l’entrada costarà 10 euros, excepte per a l’alumnat de la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València i les Amigues i els Amics d’Escola Valenciana, col·lectius que el mateix dia del concert encara podran adquirir l’entrada al preu especial de 7 euros si presenten el respectiu carnet acreditatiu.

Cartell faller de La Gira

Enguany, el cartell faller Escola Valenciana ha apostat per cinc grups punters del panorama musical que comparteixen la creació de música en valencià des de diferents estils i la contundència de les lletres per transformar la realitat social:

• Smoking Souls (Pego) desplegarà l’arsenal de guitarres i melodies que exemplifica el reconeixement que ha obtingut en els Premis COM amb el darrer disc Cendra i or.
  • El Diluvi (Castalla) és una banda de música de folk modern que fusiona diversos estils musicals i creador del mestissatge mediterrani.
  • Sva-ters (Alcàsser), que enguany compleix 20 anys barrejant el rock clàssic, ska, jazz, rumba i reggae i l’sva, fa una gira de comiat dels escenaris.
  • VaDeBo (València) és un grup format per músics provinents d’altres bandes que mostra en cada cançó una experiència divertida i compromesa socialment.
  • Herba Negra és un grup de música rap que combina arrels i música negra amb líriques plenes d’emocions, humor i crítica social.

En les properes setmanes, durant les Trobades d’Escoles en Valencià, es realitzaran concerts de grups inclosos en el disc de La Gira de música en valencià, que finalitzaran amb el Feslloch, els dies 12, 13 i 14 de juliol a Benlloc.