Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

26/02/18
World Cafè Empoderant-nos en Valencià

Tindrà lloc l’1 de març, a les 17.30 h, a l’Aula Vicent Andrés Estellés.

El proper dijous 1 de març tindrà lloc el World Cafè Empoderant-nos en Valencià, que organitzen el Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV i l’entitat Troballengua, amb l’objectiu de promoure una perspectiva compartida sobre els recursos dels estudiants en la promoció lingüística a la universitat.

Aquest world cafè forma part del conjunt d’activitats incloses en el programa de Voluntariat Lingüístic de l’SPNL per al curs 2017-2018 i reconegudes amb crèdits ECTS (vegeu l’oferta general per al reconeixement de crèdits per activitats en estudis universitaris de grau, p. 40: http://bit.ly/2yTeclb).

Objectius

• Conèixer la tècnica del world cafè, en la qual es facilita la participació de tots els assistentes de manera transversal i propositiva.
  • Compartir les millors idees i propostes de cada participant i generar-ne de noves.
  • Construir narracions compartides, amb les quals cadascú tinga un punt de vista compatible amb els dels altres.

Procediment: Per a ajustar l’activitat a les expectatives del grup, a l’inici del taller els participants decidiran entre tots el tema sobre el qual volen treballar. Per a entendre qualsevol qüestió, cadascú farà una narració personal, ja que l’objectiu del World Cafè és construir narracions compartides, amb les quals els participants tinguen un punt de vista compatible amb els dels altres.

Destinataris: estudiants inscrits en el programa del Voluntariat Lingüístic, col·laboradors en el Voluntariat Social i interessats en la normalització lingüística a la universitat.

17.30h Presentació de l’activitat

17.45h Inici del taller

19.15h Elaboració de les conclusions

19.45h Propostes de futur

20h Clausura

Inscripció: fins a les 14 h de l’1 de març, enviant un correu, amb el nom i cognoms, a dinamitzacio.spnl@upv.es. Les places són limitades.

Lloc: Aula Vicent Andrés Estellés (edifici 3Q) (http://bit.ly/2k3Fzkh)

Organitzen: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia) i Troballengua (www.troballengua.com)