Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

16/01/18
Festival Hostes de música en valencià de 2018

Tindrà lloc al Teatre Raval de Gandia del 3 de febrer al 3 de març, amb descomptes per a la UPV

La UPV col·labora en el Festival Hostes de música en valencià, que tindrà lloc els dissabtes entre el 3 de febrer i el 3 de març, al Teatre del Raval de Gandia.

Els membres de la UPV poden adquirir les entrades amb un 20% de descompte, presentant el carnet universitari.

Dissabte 3 de febrer, 19 h, pop, 10-12 € / menors 5 €

• Òscar Briz torna a la càrrega amb un disc basat en dos conceptes bàsics: senzillesa i efectivitat.
  • Mireia Vilar interpreta el seu primer treball Madre Salvaje, on conta històries diverses tenyides de realisme màgic.
  • Júlia, duo d’Alcoi que respecta l’arrel fusionada del folk, pop i electrònica suau per tal d’intentar explorar camins encara verges en la música valenciana.
  • Jo Jet i Maria Ribot destaquen pel seu caràcter poètic, orgànic, emocional, proper i vivencial.

Dissabte 10 de febrer, 19 h, clàssica, 8-10 € / menors 5 €

• Duet Sintagma han decidit mesclar el piano, un dels instruments més populars, amb la tuba, una gran desconeguda, i la poesia per a commoure l'oient.
  • Voicello és el duet format per cantant i violoncel amb un pedaler de loops de música pop, per a aproximar la música clàssica a tots els públics.

Dissabte 24 de febrer

• 17 h, documental, 3 € / gratis amb concert
  • G3G Records: Poder mirar als ulls, un bell poema de curiositat, continuïtat, autogestió i perseverança.
  • 19 h, Cabaret, 8-10 € / menors 5 €
  • Gran Teatro Amaro, la chanson francesa sense el kitsch i el mal gust; tango modern amb una actitud punk, romanticisme amb crits desesperats; folk-jazz quasi improvisat però pensat fins al més xicotet detall.
  • La Petita Orquestra Peiotaire, divertida i atrevida formació totalment acústica, que revisita i actualitza peces del cançoner popular galacticovalencià.

Dissabte 3 de març, 21 h, Swing 8 € / menors 5 €

• Sister!, grup sevillà que naix amb la intenció de recuperar l'esperit del jazz més popular i reivindicar el paper i l'aportació de la dona en les formacions del swing i el dixie de les dècades dels 20 i 30.

Entrades amb el 20% descompte per a la UPV

Amb el carnet universitari, el descompte s’aplicarà sobre el cost normal de les entrades i sobre els abonaments. Es poden adquirir anticipadament en OneTwoTix o al Teatre del Raval (obert els matins i els dies de funció).

Organitza: La Casa Calba (www.lacasacalba.org)

Col·labora: UPV. Campus de Gandia i Servei de Promoció i Normalització Lingüística.