Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

15/11/17
Convocatòria de les proves d'acreditació de coneixements de valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística publica la convocatòria de gener de 2018

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística, amb l’objectiu d’avaluar la competència lingüística,  publica la convocatòria de gener de 2018 de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià dels nivells A2, B1, B2, C1 i  C2 que es realitzaran a la UPV.

Destinataris: membres de la UPV i públic en general. Requisit: haver complit 18 anys.

Inscripció

1.      Termini: del 15 de novembre al 5 de desembre de 2017, ambdós inclosos.

2.      Taxes:

• Alumnat UPV: 20 euros
  • Alumni UPV: 40 euros
  • PAS i PDI de la UPV: exempts
  • Públic en general: 80 euros

3.      Inscripció en líniaconvocatòria. Per a inscriure’s cal punxar en la columna "Nivell" del campus corresponent.

Dades de realització de les proves: les proves tenen lloc del 17 al 19 de gener. *Novetat: Cada prova es realitza en dos dies, segons s’indica en els quadres de la inscripció. La crida a les proves orals s’iniciarà amb la lletra X (segons el sorteig públic de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, de data 13 de març de 2017).

Informació sobre les  proves (programes, estructures i models): CIEACOVA (cieacova.com)

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia). Centre d'Autoaprenentatge de Valencià (CAV)

· CAV del Campus de Vera (SPNL): edifici 5F

cav-vera@upv.es, 96 387 90 08, 96 387 77 08