Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

10/11/17
News
L’SPNL informa: Ximo Cerdā, professor de la UPV, Premi de Narrativa Infantil dels Premis Ciutat d’Alzira

L’obra, Un mocador de pirata, aborda el tema delicat del càncer, des de l’humor i la desimboltura.

El professor Ximo Cerdà, subdirector de Comunicación Institucional de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Telecomunicació, ha sigut l’autor guardonat amb el XXII Premi de Narrativa Infantil Vicent Silvestre, dels Premis Literaris Ciutat d’Alzira, que convoca Edicions Bromera i l’Ajuntament d’Alzira, amb el suport de la Generalitat Valenciana i el patrocini de diverses entitats.

L’obra guanyadora, Un mocador de pirata, escollida entre les quinze presentades, aborda un tema delicat, com és el del càncer, des de l’humor i la desimboltura.

El lliurament dels premis tindrà lloc la nit del 10 de novembre, en el transcurs del tradicional sopar literari, que tindrà lloc a la Sala Rex Natura d’Alzira en un acte que reunirà un nombrós públic dels àmbits de la política, la cultura, l’economia i l’educació.

A la XXIX edició dels Premis Literaris Ciutat d’Alzira s’han presentat un total de 178 originals que opten a les vuit modalitats d’aquest certamen, una participació que confirma un any més la rellevància social i cultural d’aquest esdeveniment literari que fomenta la producció literària en la nostra llengua.

Des del Servei de Promoció i Normalització Lingüística volem expressar la nostra felicitació.

Més informació: http://www.bromera.com