Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

10/11/17
L’SPNL informa: Descompte del 50% per a l’obra de teatre ‘De Sukei a Naima’

Del 16 de novembre al 3 de desembre de 2017 al Teatre Rialto de València

Del 16 al 3 de desembre, el Teatre Rialto de València acull De Sukei a Naima, de Gemma Miralles, obra de teatre escrita i representada en valencià, coproduïda entre la companyia de teatre La Dependent i l’Institut Valencià de Cultura i dirigida per Cristina Lügstenmann.

Els membres de la UPV, amb acompanyant, poden comprar les entrades amb un 50% de descompte, amb el carnet universitari.

L’obra tracta de la pèrdua, a través de les prohibicions i persecusions, de la identitat i la cultura d’un poble, el morisc. Aborda temes com la migració, els desplaçats, la integració i el perdó prenent com a referència l’expulsió dels moriscos l’any 1609. És la història de la supervivència d’una nissaga familiar des d’un fet històric ocorregut 400 anys arrere i que avui ens resulta molt pròxim. Tres dones, tres generacions i tres decisions que marcaran la resta de les seues vides.

Aquesta obra va guanyar el premi de teatre en valencià Eduard Escalante als Premis Literaris Ciutat de València 2016.

Horaris:

Dijous 16 (estrena), divendres i dissabtes a les 20.30h

Dimecres, dijous i diumenges a les 19.00h

Més informació: http://teatres.gva.es/

Font: La Dependent (www.ladependent.com)