Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

02/11/17
Cinema en Valencià en la setmana de la ciència de Gandia

Del 6 al 10 de novembre, pel·lícules doblades al valencià i col·loqui.

El CEIC Alfons el Vell, la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València han organitzat la Setmana de la Ciència a Gandia. Les activitats programades es realitzaran del 6 al 10 de novembre de 2017 i estaran obertes a tots els centres educatius.

Dins d’aquesta Setmana de la Ciència, hi haurà cinema doblat al valencià, tots els dies, a les 9.30 h a la Casa de Cultura, i seguidament es realitzaran els col·loquis amb diversos professors i investigadors del Campus de Gandia de la UPV.

Programació del cinema:

Parla sobre el procés de creació d'un dels canals de comunicació més revolucionaris de la història recent: Facebook; i dels conflictes que va generar entre els seus creadors.

Fa quasi 25 anys, la doctora Jane Goodall, una prestigiosa primatòloga i naturalista, va renunciar a la seua carrera científica per a dedicar-se a una missió: salvar el nostre planeta.

Vida del matemàtic britànic Alan Turing, famós per haver desxifrat uns codis secrets nazis que van determinar l'esdevenir de la II Guerra Mundial en favor dels Aliats.

• 9 de novembre: Eva. Col·loqui amb Isabel Pérez-Arjona

En un futur no gaire llunyà, els éssers humans viuen acompanyats de criatures mecàniques. Àlex, un prestigiós enginyer cibernètic ha de complir un encàrrec: la creació d'un xiquet robot.

• 10 de novembre: Gravity. Col·loqui amb Miquel Ardid

Mentre reparen un satèl·lit fora de la nau, dos astronautes pateixen un greu accident i queden surant en l'espai. La missió exterior semblava rutinària, però una pluja de brossa espacial impacta amb la nau i es produeix el desastre: el satèl·lit i part d’aquesta queden destrossats.

Organitzen: Unitat de Promoció Lingüística i Cultural (SPNL) del Campus de Gandia (http://www.upv.es/contenidos/CAL/indexv.html) i AVIVA. Oficina de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Gandia