Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

16/10/17
Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari a Moraira

Tindrà lloc a Moraira del 10 al 13 de novembre de 2017.

La XVII Trobada de Voluntariat Lingüístic de la Xarxa Vives d’Universitats, que té com a títol "Comunicació, activisme i drets lingüístics", tindrà lloc a Moraira (Marina Alta) del 10 al 13 de novembre de 2017.

Aquesta XVII Trobada, que s'emmarca en les jornades universitàries Fòrum Vives, està organitzada per la Universitat d’Alacant a través del Servei de Llengües. Anteriorment, dins del marc de laXarxa Vives d’Universitatsla Universitat de València i la Universitat Politècnica de València han organitzat altres trobades en diferents territoris de la Regió Vives, com a part dels programesde Voluntariat Lingüístic, creats per a dinamitzar la llengua en l’àmbit universitari.

Objectius

Dinamitzar els contactes entre el Voluntariat Lingüístic de totes les universitats de la Xarxa Vives i conèixer els diferents territoris i les realitats sociolingüístiques, així com la creació d’un espai de debat dins i fora de l’àmbit universitari.

En ple segle XXI, el repte de la comunicació obri noves possibilitats per a l’activisme i els drets lingüístics. De la mà de diferents professionals, coneixerem pràctiques, recursos i usos estratègics d’aquestes noves eines comunicatives.

Programa: XVII Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari

Destinataris

La Trobada s’adreça a l'estudiantat inscrit en qualsevol dels programes de Voluntariat Lingüístic de les universitats o col·laborador en les activitats de dinamització lingüística.

En el cas de la UPV cal estar inscrit prèviament al Voluntariat Lingüístic per mitjà d’aquest formulari: http://bit.ly/VL-UPV-INS.

Inscripció a la XVII Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari

Organitzen: Servei de Llengües de la Universitat d’Alacant i Xarxa Vives d’Universitats, amb la  col·laboració de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya, els ajuntaments de Benissa i de Teulada, Teulada-Moraira i la Seu Universitària de la Marina (Universitat d’Alacant)

Servei de Promoció i Normalització Lingüística www.upv.es/bondia

dinamitzacio.spnl@upv.es