Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

22/09/17
Noticia
El 28 de setembre vine a la Benvinguda del Voluntariat Lingüístic i participa en #fotolinguaUPV per rebre abonaments del Festivern

Presentem el Voluntariat Lingüístic i celebrem el Dia Europeu de les Llengües.

El 28 de setembre, de 12 a 15 h, a l’esplanada de la Casa de l’Alumne de la UPV, tindrà lloc la Benvinguda del Voluntariat Lingüístic per al curs 2017-2018, juntament amb la celebració del Dia Europeu de les Llengües.

El Voluntariat Lingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme. Amb l’acte del 28 de setembre, s’inicien les activitats previstes per al curs 2017-2018.

La Benvinguda del Voluntariat Lingüístic està lligada al Dia Europeu de les Llengües i és una de les previstes en la pàgina del Dia Europeu de les Llengües (http://edl.ecml.at) del Consell d’Europa, per tal de promoure el multilingüisme a Europa, que tradicionalment se celebra el 26 de setembre.

12 – 14 h         #fotolinguaUPV

14 – 15 h     actuació de Via Lliure (grup de música de voluntaris lingüístics) i picadeta per als participants

Què és #fotolinguaUPV?

Consisteix a realitzar fotos originals relacionades amb les llengües a la UPV. És a dir, caldrà fer fotos dins dels campus de la UPV sobre qualsevol tema lingüístic que es reflectisca o no (és a dir, en sentit real o metafòric) en els àmbits de la vida universitària, amb l’objectiu de visibilitzar la diversitat lingüística en una universitat valenciana i europea d’acollida.

Com participar i inscripció

Servei de Promoció i Normalització Lingüística www.upv.es/bondia