Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

22/09/17

Com participar i inscripció.

Com participar?

1. Els participants hauran d’acudir a l’esplanada de la Casa de l’Alumne per a rebre les darreres instruccions i recollir el barret del Voluntariat Lingüístic.
  2. Cada equip haurà de participar amb un màxim de tres fotos, en les quals haurà de veure’s també el barret del Voluntariat, amb el mòbil o la càmera.
  3. Cada foto haurà de tenir un títol breu.
  4. Els equips participants hauran de pujar les fotos el mateix dia 28 –entre les 12 i les 14 h–, amb el títol i  l’etiqueta #fotolinguaUPV, a les xarxes socials de l’SPNL i nomenar-nos  (en Twitter: @spnlbondia, en Instagram: @spnlbondia i en Facebook: /spnlbondia).

Un jurat, format per tècnics de l’Àrea de Comunicació, la Delegació d’Alumnes i el Servei de Promoció i Normalització Lingüística valorarà l’originalitat, la qualitat i la difusió (fins al dia 4 d’octubre) de les fotos pujades i premiarà l’equip guanyador i segon classificat amb tres abonaments del Festivern 2017-2018 per equip.

El resultat eixirà publicat el 6 d’octubre a la pàgina web i les xarxes socials de l’SPNL.

Inscripció

La inscripció s’haurà de fer a través del formulari http://bit.ly/2xhWfyO, abans del 27 de setembre.

Els equips hauran d’estar formades per tres persones, però si alguna persona no té equip, també s’hi pot inscriure i podrà formar un equip el mateix dia de l’activitat.