Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

17/02/22
Teatre en valencià al Teatre Micalet

L’objectiu és a facilitar l’assistència dels membres de la UPV a les obres de teatre en valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística col·labora amb el Teatre Micalet per a facilitar l’assistència dels membres de la UPV a les obres de teatre en valencià.

La campanya s’anunciarà al moment oportú, per a unes obres concretes durant el període que s’indique en la informació, i qualsevol membre de la comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i membres d’Alumni) podrà acollir-s’hi.

Les persones que siguen agraciades amb l’entrada o el descompte, hauran de presentar-se a la taquilla del teatre amb el carnet de la UPV.

Lloc: Teatre Micalet (www.teatremicalet.org) (C/ Guillem de Castro, 73, València)

Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València (www.upv.es/bondia, spnl@upv.es)