Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

28/06/17
L’SPNL informa: Es publica en línia la Nomenclatura de gestió universitària

Presenta les traduccions en anglès i en castellà dels termes i nocions emprats en la documentació administrativa de les universitats.

La publicació de la Nomenclatura de gestió universitària, fruit de la col·laboració entre la Xarxa Vives d’Universitats i el Centre de Terminologia TERMCAT, presenta les traduccions en anglès i en castellà dels termes i nocions emprats en la documentació administrativa de les universitats.

El diccionari conté 465 termes de l’àmbit de la gestió universitària, comunes a totes les universitats. Els articles contenen les formes en català i les equivalències en castellà i anglès, i notes amb informació complementària, quan escau. També presenta un accés temàtic, amb àrees com “avaluació”, “cultura i llengua”, “mobilitat”, “personal”, “títols”, etc. L’obra també inclou noms propis d’organismes i departaments que s’han considerat necessaris.

La publicació s’incorpora a la pàgina de la col·lecció Diccionaris en línia, que recull actualment més de 120 títols dels més diversos àmbits d’especialitat.

Més informació: http://www.vives.org/2017/06/21/es-publica-en-linia-la-nomenclatura-de-gestio-universitaria/

Font: Xarxa Vives d’Universitats (www.vives.org)