16/05/21
PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ EN ESTUDIS DE MÀSTER UNIVERSITARI 2021/2022

24 DE MAIG AL 11 DE JUNY

El termini de preinscripció en estudis de Màster Universitari alumnes nou ingrés: 24 de maig al 11 de juny de 2021

AVÍS IMPORTANT: Els estudiants a qui, per causes justificades derivades de la crisi sanitària provocada pel SARS-COV-2, resulte difícil o impossible assistir a les activitats formatives programades per al curs 2021-2022 poden sol·licitar la dispensa d'assistir a classes presencials en el moment en què es matriculen a la seua titulació.

Si l’aprova la comissió acadèmica del seu títol de màster, aquesta dispensa serà efectiva per a un semestre complet, bé per a tot el curs acadèmic o per al període concret sol·licitat per l'estudiant, depenent de les circumstàncies personals i de context de cada estudiant.

Enllaç a preinscripció

Publicació de resultats 26 de juliol 2021 a partir de les 14'00 hores.