Serveis que prestem

Atenciķ a l'usuari

08/06/18
Notícia
Jornades sobre BONES PRĀCTIQUES EN EL DESENVOLUPAMENT DE COMPETČNCIES TRANSVERSALS

13 de juny de 10:00 a 14:00 - “Bones pràctiques en el desenvolupament de competències transversals”.

Et recordem que el pròxim 13 de juny de 10:00 a 14:00 en el aula 0.1 de la Facultad de ADE (edificio 7J) es realitzarà una jornada titulada “Bones pràctiques en el desenvolupament de competències transversals”. És molt interessant que assistisques perquè allí es debatrà, es comentarà com pots adquirir aqueixes competències, com es van a treballar en les aules, etc.

La inscripció ès totalment gratuïta.

Podeu matricular-vos encara!

El procediment a seguir és el de sempre:

1.         Entrar en la INTRANET

2.         Cercar l'apartat Portal de Formació Contínua i Permanent

3.         Linkar en ICE (Institut de Ciències de l'Educació)

4.         Seleccionar l'oferta JORNADES INTERCANVI D'EXPERIÈNCIES. ALUMNAT

5.         Inscriure's en: Bones pràctiques en el desenvolupament de competències transversals

Si vols més informació pot dirigir-te a l'Institut de Ciències de l'Educació: tall-ice@upvnet.upv.es o cridant al telèfon 96 387 70 94.