Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

26/04/17
Presentació d'El Salto. El primer gran mitjà finançat per la gent

Dins del marc del Dia Mundial de la Llibertat de Premsa
Data: dimecres, 3 maig del 2017
Lloc: Sala Ximo Mora. Casa de l'Alumne
Hora: 19.00 h

+ Exposició "De Diagonal a El Salto, 11 anys en imatges"
Del 3 maig al 16 juny del 2017
al Hall Solidari

Dins del marc del Dia Mundial de la Llibertat de Premsa – UNESCO (3 maig 2017)

Aquesta data brinda l'oportunitat d'avaluar la llibertat de premsa i de defensar els mitjans de comunicació dels atacs sobre la seua independència.

Amb motiu d'aquest dia, hem organitzat una taula redona per a presentar El Salto, proposta llançada pel periòdic Diagonal i més de 20 mitjans més per a construir un nou gran mitjà de  comunicació basat en la cooperació i integració entre projectes afins amb l'objectiu de tenir-hi més abast.

En aquesta taula comptarem amb la presència d'Álvaro Minguito, fotògraf professional i membre d’El Salto, Edgar Bellver de El Salto-València, Álex Gaita, del periòdic La Marea, i Paula Duran, de La Directa, dos exemples de periodisme independent al nostre país que no formen part d’El Salto, però que col·laboren estretament amb el projecte. I també tindrem l'oportunitat d'escoltar José Manuel Martín, professor d'Ètica del  Periodisme de la Universitat Jaume I de Castelló.

Paral·lelament a aquesta presentació, s'inaugurarà el 3 de maig, al Hall Solidari, una exposició de fotoperiodisme: “De Diagonal a El Salto, 11 anys en imatges”, amb fotografies de Juan Carlos Rojas, Bárbara Boyero, Ramón Fornell, David Fernández, Álvaro Minguito, José Alfonso, Judith Prat, Edu León i Olmo Calvo. Aquesta exposició podrà visitar-se fins al 16 de juny.

+ info: https://saltamos.net