Serveis que prestem

28/03/17
Sónar+D 2017

Data: 14-17 juny del 2017
Lloc: Fira Montjuïc (Sónar dia) y Fira Gran Via L’Hospitalet (Sónar nit).

Gaudeix de Sónar+D i Sónar amb la teua acreditació a un preu exclusiu (promoció exclusiva per a comunitats partners)

Sónar+D és el congrés internacional que reuneix un conjunt d'activitats amb un eix comú: la relació entre creativitat i tecnologia, i la transformació digital de les indústries culturals. Vegeu el vídeo:

Gràcies a un acord de col·laboració entre la Universitat Politècnica de València (UPV) i Sónar+D, amb l'objectiu d'acostar els futurs professionals de les indústries creatives a la innovació i la tecnologia, oferim a l’alumnat, professorat i equip de la UPV  25 acreditacions professionals a 200 € (el seu preu final és de 310 €) amb accés complet a Sónar+D i a tots els concerts de Sónar Dia i Nit 2017 (acreditacions assignades per ordre de sol·licitud).

Sónar+D vol convidar-te a viure una experiència única i enriquidora oferint-te l'oportunitat d'assistir al congrés de cultura i innovació més experimental d'Europa, on coneixeràs de primera mà projectes i activitats que estan dissenyant el futur, a més de generar oportunitats de treball en xarxa (networking) i conèixer professionals clau de l'ecosistema creatiu i tecnològic.

Trobaràs tots els avantatges que inclou l'acreditació professional ací.

Promoció vàlida fins al 10 d'abril del 2017 a les 00.00 h

Sol·licita l’acreditació en promotions@sonar.es esmentant “UPV” en l'assumpte del correu electrònic.