Serveis que prestem

ÀGORA SOUND

17/09/14
Notícia
LA UPV ET CONVIDA A PRESENTAR LES TEUES PRÒPIES INICIATIVES CULTURALS AL PAC 2015

Qualsevol persona, grup o associació pertanyent a la UPV podrà sol•licitar una dotació econòmica de fins a 1.500 € per iniciativa.El termini de presentació de sol•licituds romandrà obert del 22 de setembre al 14 de novembre

La Universitat Politècnica de València, a través de l’Àrea d'Activitats Culturals, presenta el Programa d'accions culturals (PAC) 2015, una iniciativa que pretén garantir un major aprofitament dels recursos de la UPV, obtenir un reconeixement més positiu de les nostres accions i aconseguir una major implicació i participació per part de la comunitat universitària en les activitats culturals.

Així, qualsevol persona, grup, col•lectiu o associació pertanyent a la UPV podrà sol•licitar una dotació econòmica d'un màxim de 1.500 € (IVA inclòs) per iniciativa vinculada a les àrees culturals següents: arts plàstiques o escèniques, música, biblioteques, cinema i audiovisuals, cooperació / indústria / patrimoni cultural, lectura i lletres, museus, promoció de les belles arts, o qualsevol altra activitat que contribuïsca a reforçar la cultura a la UPV.

Qualsevol persona interessada a participar en el PAC 2015 ha de lliurar els annexos I i II, emplenats degudament, al Registre General de l'UPV, situat al campus de Vera (edifici 3F, camí de Vera, s/n), o bé a l'Escola Politècnica d'Alcoi (plaça de Ferràndiz i Carbonell, s/n) o a l'Escola Politècnica de Gandia (carretera Natzaret-Oliva, s/n, del Grau). Les propostes han d'anar dirigides a l'Àrea d'Activitats Culturals del Vicerectorat d'Alumnat i Extensió Universitària de la UPV.

El termini de presentació de sol•licituds romandrà obert del 22 de setembre al 14 de novembre, tots dos inclusivamentLa realització de les iniciatives plantejades haurà de dur-se a terme el 2015, i en tot cas, abans del 15 de desembre de l’any esmentat.

La valoració de les propostes la farà la Comissió de Cultura UPV a partir dels criteris següents: el caràcter cultural de la proposta, l’interès i l’originalitat d’aquesta, la participació de membres de la comunitat universitària pertanyents a diversos centres, el nivell de repercussió de la iniciativa sobre la UPV, el suport/cofinançament d'altres institucions o organismes i la repercussió mediàtica previsible.

El resultat de la selecció efectuada es farà públic, durant la primera quinzena de gener del 2015, a la microweb de l'Àrea d'Activitats Culturals (www.upv.es/entidades/acu).

Més informació:
Bases i annexos