Serveis que prestem

ÀGORA SOUND

14/09/14
LA UPV PRESENTA LES AULES DE CULTURA 2014-2015

Participa en els tallers de narrativa, iniciació al vídeo digital, iniciació a les arts escèniques, producció teatral, poesia en castellà i/o poesia en valencià i obtín crèdits ECTS o de lliure elecció.

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l'Àrea d'Activitats Culturals, presenta les Aules de Cultura 2014-2015, un conjunt de tallers oberts a qualsevol persona interessada a través dels quals es poden obtenir crèdits ECTS i de lliure elecció. Per al present curs, l'oferta inclou narrativa, arts escèniques, audiovisuals i poesia –aquesta amb tallers tant en valencià com en castellà.

L'Aula de Narrativa, impartida per Federico Fojas, està centrada en la novel•la breu i les tècniques i els estils corresponents. El curs està dirigit tant a escriptors novells com a persones aficionades a la literatura, estudiants que vulguen millorar la seua expressió escrita i/o la seua comprensió lectora, o alumnes del curs anterior, i pretén fomentar una relació simbiòtica entre tots. El taller tindrà lloc els dijous faeners, de 18.00 a 20.00 hores, entre el 2 d'octubre i el 28 de maig, a la sala de graus de la Casa de l'Alumne de la UPV.

L'Aula de Poesia en Castellà, Polimnia 222, impartida per Elena Escribano, i amb el prestigi que hi brinden els nombrosos reconeixements i guardons atorgats als seus integrants durant la darrera dècada, està oberta a qualsevol persona que gaudisca llegint poesia o escrivint-ne, sense que es requerisca cap coneixement previ.

El taller tindrà lloc els dimarts faeners, de 18.00 a 20.00 hores, entre el 28 d’octubre i el 30 de juny, a la sala de graus de la Casa de l'Alumne de la UPV.

Quant a l'Aula de Poesia en Valencià, Vers, la impartirà Pau Sanchis, i tindrà com a objectiu crear un punt de trobada on els amants de la poesia puguen compartir inquietuds i adquirir nous coneixements sobre creació poètica. El taller tindrà lloc els dimecres faeners, de 18.00 a 20.30 hores, entre el 29 d’octubre i el 13 de maig, a la sala de graus de la Casa de l'Alumne de la UPV.

L'Aula d'Arts Escèniques ofereix dos tallers. D'una banda, el d'Iniciació, dirigit per Rusell di Napoli, posa en pràctica els mètodes d'actuació teatral de Sanford Meisner, Michael Chekhov, Uta Hagen, Stella Adler, Viola Spolin i Ruth Zaporah, i tindrà lloc els dimarts faeners, del 14 d'octubre al 31 de març, entre les 17.30 i les 20.30 hores. I d'altra banda, el taller de Producció, conduït per Vicky Algarra, inclou la posada en escena de produccions en curs així com d'una obra pròpia de 15 minuts de durada, i es desenvoluparà els dimecres faeners, del 15 d'octubre a l’1 d’abril, entre les 17.30 i les 20.30 hores.

Finalment, l'Aula d’Audiovisuals – Iniciació al Vídeo Digital té com a objectiu preparar qualsevol persona interessada (no es requereixen coneixements previs) perquè puga realitzar audiovisuals amb un equip bàsic de vídeo digital. Impartit per Cristian Font i Pascual Ibáñez, el curs tindrà lloc del 20 d'octubre al 20 de novembre, de 16.00 a 20.00 hores.

El cost anual d'inscripció per aula és de 5 € per a alumnes de grau (taxes d'inscripció), 60 € per a la resta d'alumnes i altres membres de la comunitat universitària de la UPV (llevat de l'Aula d'Audiovisuals: 80 €) i 100 € per a externs (llevat de l’Aula d’Audiovisuals: 120 €). La matrícula, en tot cas, s'ha de fer, a partir del 22 de setembre de 2014, a través del Centre de Formació Permanent (www.cfp.upv.es – cfp@cfp.upv.es – 96 387 77 51).