Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

25/11/19
Taller ODS: Científiques i científics responsables amb l’Agenda 2030 (PAC 2019)

Data: 27 de novembre, 4, 10, 11, 12 i 17 de desembre de 2019
Apunta't a un dels tallers !!
Duració del taller: 1 h 30 min presencials
Més informació: https://ctalent.blogs.upv.es/

Es presentarà l'Agenda 2030 de les Nacions Unides des de la visió de científiques i científics valencians. S'acompanya el taller amb una exposició en la qual es representen els 17 objectius de desenvolupament sostenible amb la visió de científiques i científics valencians per a cada un d'aquests.

De manera pràctica, en cadascun dels tallers, empreses i organitzacions compartiran com han inclòs diferents aspectes de l'Agenda 2030 en el dia a dia de la seua organització. El compromís de les empreses i organitzacions és fonamental per assolir les 169 metes de l'Agenda.

És una forma alternativa de conèixer l'Agenda 2030 i aproximar-nos a entorns reals en què empreses i organitzacions incorporen l'Agenda en el seu ADN.

El taller té una durada de 1 h 30 min i pots fer-ho un d'aquests dies:

• dimecres 27 de novembre a les 17.30 h a la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses (Aula 0-4)
  • dimecres 4 de desembre a les 15.30 h a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura (Aula 307)
  • dimarts 10 de desembre a les 15.30 h a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica (Aula 1E 03)
  • dimecres 11 de desembre a les 15.30 h a la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses (Aula 0-1)
  • dijous 12 de desembre a les 12.30 h a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica (Aula 110)
  • dimarts 17 de desembre a les 12.15 h a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports  (Sala d'actes)

Taller gratuït amb inscripció a través de l'ICE.

Més informació i inscripcions: http://ctalent.blogs.upv.es/proyectos