Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

06/02/19
FEM. Exposició de producció artística (PAC 2019)

Data: Del 13 de febrer al 7 de març del 2019
Muntatge col·lectiu: 11 i 12 de febrer
Lloc: Edifici de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura. ETSA UPV

FEM és un projecte portat a terme per un grup d'estudiants independent el fi principal dels quals és el de reivindicar la relació entre art i arquitectura en el marc d'una escola amb una forta vocació tècnica. Sense cap tipus de requisit exigit per a la presentació de les obres o propostes, ni cap judici respecte a aquestes, l'exposició parteix de la intenció d'acollir i visibilitzar totes les inquietuds artístiques desenvolupades paral·lelament a la labor acadèmica, com també de l'exploració i apropiació dels espais comuns de l'escola.

A través d'una difusió basada principalment en les xarxes socials, l'exposició té una acollida molt positiva, que permet consolidar un programa cultural que al llarg de tres setmanes porta performances, concerts, debats i intervencions artístiques. No solament l'alumnat, el professorat i el personal de la mateixa escola responen a la convocatòria; estudiants de Belles Arts, de Disseny Industrial, de Filosofia o de Disseny Gràfic es sumen a la iniciativa.

El resultat: una escola d'arquitectura que no sembla una escola d'arquitectura. O tal vegada sí. Durant aquest espai de temps, es produeix una ruptura dins de la rigorosa monotonia –un parèntesi– en el qual l'escenari habitual es veu totalment alterat pel recordatori de l'efervescència intrínseca al desig d'aprendre, que hauria d'estar més latent en una escola que en cap altre lloc.

L’exposició objectiva
només pot donar-se
en un espai en blanc,
per això, en aquesta