Serveis que prestem

Scratch Day (PAC 2018)

Data: 10 de setembre del 2018
Horari: de 10.00 a 13.00 i de 16.00 a 19.00 h
Lloc: Laboratoris Alan Turing i Ada Byron (ETSINF, 1G)
Inscripció: a través del CFP (jornada gratuïta)

Introducció al pensament computacional, programació d'ordinadors, disseny i desenvolupament de videojocs senzills dins d'un ambient de treball col·laboratiu.

L’activitat es va celebrar el passat 10 de setembre i en ella van participar 128 alumnes de nou ingrés, quasi el doble respecte a l’edició anterior, que han  obtingut un certificat d’assistència i aprofitament del curs.

Aquesta activitat proposa conèixer i desenvolupar xicotets projectes en l’entorn educatiu de programació Scratch, un entorn d’aprenentatge que fa possible,  a les persones sense coneixements previs de programació, obtenir ràpidament resultats sense haver d’aprendre a escriure en un llenguatge de programació convencional. Amb açò s’exerciten els principis del pensament computacional i de la programació.

Scratch facilita la creació d’històries interactives, jocs i animacions, i el seu entorn permet combinar objectes, gràfics, sons i seqüències d’ordres i compartir les creacions pròpies amb altres persones de forma online. Aquest entorn és desenvolupat des de 2007 en el MIT (Institut Tecnològic de Massachusetts) per un equip dirigit per Mitchel Resnick i en l’actualitat és utilitzat per diversos milions de persones a tot el món.

Inscripció: a través del CFP (jornada totalment gratuïta), s'expedeix certificat d'assistència.

Més informació: