Serveis que prestem

En Acció [3] Donació d'obres

Data: fins el divendres 30 de novembre del 2018
Horari de lliurament: de dilluns a divendres de 9.00 a 15.00 h
Lloc: despatxos de l'Àrea d'Activitats Culturals, situats a la planta baixa de l'edifici del Rectorat (3A)

En anys anteriors vam tenir oportunitat d'organitzar des del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport l'exposició “En Acció”. Com recordaràs, la mostra es va desenvolupar a la sala d'exposicions de la UPV durant el mes de desembre del 2015 i al febrer del 2017. Ambdues van marcar un doble objectiu: d'una banda, oferir a la comunitat universitària la possibilitat d'adquirir obres artístiques a preus reduïts i, d'una altra, que la quantitat recaptada es destinara a finalitats solidàries.

El més que sorprenent i positiu acolliment que han tingut les dues edicions anteriors, tant de públic com de vendes, ens ha portat a repetir enguany l'experiència, mantenint les peces exposades almenys set dies, del 10 al 22 de desembre del 2018.

Tenim previst celebrar “En Acció” [3] durant el mes de desembre. Durant el temps aproximat que dure la mostra, es podrà visitar, i els últims dies (del 18 al 21 de desembre) es destinaran a la venda. En aquesta ocasió, els diners recaptats aniran dirigits a l'ONG ALANNA, dirigida a la infància en situació de pobresa econòmica i vulnerabilitat social.

Desenvolupament de la convocatòria i terminis de lliurament:

• En aquesta pot participar el professorat i l'alumnat dels diversos màsters que es cursen actualment vinculats a l'àmbit artístic.
  • Cada participant cedeix la quantitat d'obres que considere adequada. Aquelles no adquirides durant l'exposició, es retornaran als participants.
  • Les peces exposades estaran a la venda a preus simbòlics, determinats pels autors o autores.
  • La tècnica i la temàtica són totalment lliures, sent l'Àrea d'Activitats Culturals la responsable del muntatge expositiu. Es recomana que les peces presentades tinguen unes dimensions reduïdes per a afavorir la seua exhibició i adquisició.
  • Les obres han de depositar-se abans del 30 de novembre als despatxos de l'Àrea d'Activitats Culturals, situats a la planta baixa de l'edifici del Rectorat (3A). En efectuar el lliurament d’aquestes, cal emplenar una petita fitxa tècnica. L'horari de lliurament és de dilluns a divendres, de 9.00 a 15.00 h.

Espere que la iniciativa suscite el vostre interès una vegada més i us anime a participar-hi.

Més informació:
Carta participación_val