Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

10/10/18
II Cicle de conferències i tallers per a la promoció d'artistes (PAC 2018)

Dades: 18, 23 i 25 d'octubre del 2018
Lloc: Aula B-0-1. Facultat de Belles Arts (UPV)
Horari: dijous de 12 a 14h i dimarts de 15 a 17h
Inscripció gratuïta

Actualment el sector cultural es troba poc professionalitzat i les connexions entre els diferents agents que hi intervenen són difícils d’aconseguir. Davant les dificultats que tenen els artistes per a promocionar-se, és imprescindible que coneguen les seues possibles eixides professionals i la legislació que els afecta directament.

Així, es desenvoluparà un cicle de conferències dinàmiques dirigides als artistes amb l’objectiu d’aportar-los coneixements, eines i habilitats per al seu futur professional.

18 OCTUBRE 2018 - 12 H. En la conferència “Aprèn a promocionar-te per a viure del teu art” es presentaran continguts dirigits a professionals de l’art al voltant de la fiscalitat per al sector creatiu cultural, el règim especial d’artistes, subvencions i beques, i la Llei de patrocini i mecenatge. Després de la conferència s’organitzarà un taller pràctic que tractarà de la cerca d’oportunitats mitjançant la creació d’esdeveniments artístics i culturals.

23 OCTUBRE 2018 - 15 H. La conferència “El camí de l’èxit professional depèn de tu” tracta  d’ensenyar els assistents que el camí de l'èxit depèn en gran mesura de potenciar el seu desenvolupament personal. Inclou una metodologia pràctica mitjançant la qual els assistents veuran les claus per a millorar en el sue futur professional, a fi d’assentar els coneixements que s’impartisquen tot fomentant la participació activa del públic.

25 OCTUBRE 2018 - 12 H. En la conferència “Com pots aconseguir la teua xarxa de contactes” s’explica com es pot aconseguir contactes tot centrant-se en el desenvolupament de les habilitats comunicatives. En concret, es veurà com es construeix i s’exposa una micropresentació (elevator pitch) per a promocionar-se davant possibles promotors: editors, galeries d’art, mecenes, etc., tenint en compte l’estructura que ha de tenir i parant atenció a la comunicació no verbal. D’altra banda, a fi de rebre ofertes d’ocupació es recapten currículums i es dona als assistents l’oportunitat de formar part d’una comunitat multidisciplinària activa.

Es requereix inscripció prèvia: https://goo.gl/forms/8LmUpGF5UERf82gD2

Responsable: Rocío Cortes