Serveis que prestem

ÀGORA SOUND

09/03/18
Notícia
III Jornades "Territori Turisme. Reflexions i estudis recents al Llevant espanyol" (PAC 2018)

Data: Divendres, 13 d'abril del 2018
Horari: De 9.00 a 14.00 h
Lloc: Aula Magna de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura. UPV

El desenvolupament urbanístic i d’edificació del litoral mediterrani espanyol ha estat lligat a l'explotació turística de la costa. Iniciat a mitjan segle XX i estès fins a l'actualitat, ha alterat radicalment el model urbà i territorial precedent. Les característiques d'aquestes transformacions territorials i urbanes han variat al llarg del temps, com també la seua intensitat, i han resultat totes en la formació d'un teixit que recorre aquest territori litoral englobant diferents models. Avui, nous fenòmens i noves formes d'analitzar-los emergeixen dins d'aquesta intensa activitat.

Les III Jornades tenen com a objecte la posada en comú dels diversos estudis i reflexions recents que aborden la visió del litoral mediterrani espanyol i l’estreta relació que té amb l'evolució urbana i l'oferta turística a l'arc territorial comprès per la Comunitat Valenciana, la Regió de Múrcia i Andalusia. Després de celebrar-se a Cartagena i a Alacant, aquesta 3a edició centrarà l’atenció especialment en els fenòmens de la turistització; la turismofòbia; les xarxes socials i el turisme, i la renovació paisatgística de la ciutat turística.

Organitza: Departament d'Urbanisme (UPV); Institut Valencià de l'Edificació (IVE); Màster MAAPUD ; Màster RERU