Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

02/03/18
Crea i Recicla (PAC 2018)

Data: Del 17 al 19 d'abril del 2018
Horari: de 10.00 a 13.30 i de 16.00 a 18.30 h.
Lloc: Aula A00 de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura
Inscripció: adadelavid@gmail.com (places limitades)

Accés: el curs va destinat a un màxim de 10 alumnes, a fi de garantir una atenció i seguiment adequats.
Inscripció: per a inscriure's en el curs és necessari posar-se en contacte amb adadelavid@gmail.com.

Programa:
Activitat dirigida a 8 o 10 persones, estructurada en forma de tres tallers, que tracta de portar a la pràctica de forma creativa i divertida els conceptes de reduir, reciclar, reutilitzar i reeducar.

En cada taller, s'explicaran des de zero les tècniques necessàries per a la realització d’aquest. A continuació, es practicaran els conceptes exposats i, finalment, es passarà a elaborar els diferents projectes proposats.

• Dia 1. Tècniques bàsiques de ganxet i treball amb drapet, tant a mà com amb ganxet. Aprendrem a realitzar polseres, cistelletes i diverses idees. Durada: 6 hores. Materials que ha d’aportar l'alumnat: ganxet núm. 10 o 12, tisores i agulla llanera.
  • Dia 2. Aprendre el reciclatge de bosses de plàstic per a la realització d’un moneder amb tècniques de ganxet. Durada: 6 hores. Materials que ha d’aportar l'alumnat: vuit bosses de plàstic de les de comprar, ganxet núm. 5 o 7, tisores.
  • Dia 3. Reciclatge d'anelles de refrescos. Aprendrem a realitzar clauers, fermalls i bijuteria. Durada: 6 hores. Materials que ha d’aportar l'alumnat: alicates de tallar de punta redona i plana i tisores.

Resum:
Curs orientat a aprendre tècniques bàsiques de punt de ganxet que ens permetran reciclar de forma creativa diversos materials, com samarretes, bosses de plàstic, anelles de refresc, etc., sempre d'una manera amena i divertida.

Taller impartir per: Inma Vidal