Serveis que prestem

12/02/18
4FICAE. Festival Internacional de Curtmetratges i Art sobre Malalties

Data: del 23 de febrer al 3 de març del 2018
Llocs: Facultat de BBAA, Casa de l'Alumne i Campus de la UPV. IVAM, Octubre CCC, Palau Cerveró, Facultat d'Infermeria i Podologia de la Universitat de València, Hospital General Universitari de València i Fundació La Posta

+Info: www.ficae.es

FICAE és un festival de curtmetratges realitzat anualment a València per iniciativa de la Universitat Politècnica de València i l'associació Vincles.
FICAE és un festival únic al món, ja que tracta la malaltia en totes les seues variables i des de múltiples perspectives, per mitjà del llenguatge del cinema i l'art.

L'objectiu d'aquest festival és fomentar –a través del cinema i l'art– la sensibilització i consciència social sobre la malaltia com a procés de vida, i contrarestar els estigmes que moltes malalties continuen suportant.

A més, aquest festival es planteja –mitjançant diversos projectes paral·lels i seccions nòmades– estimular la creació i difusió audiovisual i artística, a fi de donar una major visibilitat a les representacions sobre la malaltia i col·laborar en la transmissió del coneixement sobre aquestes.

Aquesta activitat té reconeixement de crèdits per a l’alumnat de grau.

+Info: www.ficae.es

4FICAE - OFFICIAL TRAILER from FICAE on Vimeo.