Serveis que prestem

18/10/17
Recital POLIMNIA: Poetes premiats

Data: 23 d'octubre del 2017
Lloc: Saló d'actes del Rectorat (Edifici 3A)
Horari: 19:30 h
El recital es farà en castellà

El recital es farà en castellà.

Polimnia222 és el curs d'escriptura poètica de la Universitat Politècnica de València, amb ja més d'una dècada de consolidada trajectòria des de la fundació per part d'Elena Escribano. El rigorós treball sobre la paraula que allí es realitza redunda en la obtenció freqüent de premis literaris per part de l'alumnat. Només en el curs 2016-2017 s'han comptabilitzat un total vuit premis per a set poetes: Bibiana Collado, Fran García, Montse García Sanz, Imma López-Pavía, Josep Micó, Virginia Navalón i Ana M. Pérez Díez.
En aquest recital llegiran alguns dels poemes dels seus llibres guardonats, a fi d'oferir una mostra de la seua qualitat i de l'ampli ventall de veus que tenen cabuda en Polimnia.