Serveis que prestem

05/10/17
Exposició: Dones de Burkina Faso. Formació i emprenedoria

Data: del 10 al 31 d'octubre del 2017
Lloc: Hall Solidari, Edifici del Rectorat (3A)
Horari: de 9:00 a 20:00 h
Organitza: L'Associació per a la Promoció Femenina de Gaoua (APFG)
Xarrada informativa: 18 d'octubre a les 18h

Xarrada informativa sobre els projectes de l'exposició:
Dimecres, 18 d'octubre a les 18:00h al saló d'actes del Rectorat (Edifici 3A)

L'Associació per a la Promoció Femenina de Gaoua (APFG) impulsa múltiples activitats en pro de la millora de les condicions de vida de la població de la regió de Poni, sud-oest de Burkina Faso, i en particular de les dones. Treballen en un context de pobresa, amb un elevat índex d'analfabetisme, i tracten de contrarestar les traves que aparten les joves de les escoles i la majoria de les dones dels espais de decisió, relegant-les als treballs més durs. Amb aquesta finalitat, l'APFG desenvolupa, des de fa més de 20 anys, múltiples activitats per a millorar les seues capacitats i contribuir a l'apoderament de la dona en aquest entorn rural.

Des de la UPV s'ha treballat en diversos projectes amb l'APFG. En aquesta exposició presentem els resultats del projecte ADSIDEO Bon Aliment, orientat a la seguretat alimentària i la millora nutricional; com també del projecte desenvolupat amb La Caixa, en el qual 100 dones joves i líders dels seus poblets s'han format en eines per a la millora de l'organització i el desenvolupament d'activitats productives.

Ens mostren un camí basat en la tenacitat, l'impuls de les seues pròpies iniciatives i formes de treball, i la confiança per a avançar.