Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

22/06/17
VIII Curs Internacional de composició del mestre Leonardo Balada (PAC 2017)

Dades: del 30 juny al 8 juliol del 2017
Lloc: Saló de Graus de la ETSI de Telecomunicació ETSIT. UPV (Primer pis del edifici 4D)
Matrícula per l'alumnat: 240€
Matrícula per a oients: 50€

Matrícula per a l'alumnat = 240 €
Matrícula per a oients = 50 €

El Mestre Leonardo Balada, Catedràtic de Composició de la Carnegie Mellon University (Pittsburgh, EUA). és un compositor de reconegut prestigi internacional, mestre de mestres com John Zorn, Stephen Hartke, Ricky Ian Gordon, Fernando Buide,  Michelle DiBucci, Zulema de la Cruz, José Mª Sánchez-Verdú, Andrés Valero-Castells, Voro García, Jorge Muñiz o el mateix Roger Dannenberg, creador del programari software Audacity, amb un milió de descàrregues mensuals, i molts altres.

Com a novetat d'aquesta edició es van a realitzar diverses Masterclasses complementàries recomanades:

• "Soundcool, smartphones, tablets i Kinect per a l'educació musical, i l'òpera “La Mare dels Peixos”, del Dr. Jorge Sastre, director del Grup d'Arts Performatives i Tecnologia (PerformingARTech) de la UPV.
  • "Des de la Modulació de Freqüència fins a l'Electroacústica Mixta, el Simfonisme i la Multimèdia: una perspectiva artística i personal”, per la Dra. Zulema de la Cruz, Professora de Composició Electroacústica i Sonorització del Reial Conservatori Superior de Música de Madrid, Master of Arts tutor John Chowning (Stanford University).
  • “Generació i anàlisi musical amb models probabilístics” per el Dr. Víctor Padilla, Director d'Àrea d'Arts i Humanitats de la Universitat Internacional de la Rioja (UNIR).

Per a aquell alumnat que ho necessite, per proximitat es recomanen les residències DAMIÀ BONET i GALILEU GALILEI.

Organitzat per: Màster en Música i Diploma en Música Electrònica i Videoart (MEVIC) i l'Àrea d'Activitats Culturals de la UPV
Dirigit per: Nuria Lloret (directora del Màster de Música de la UPV)
Coordinació: professors Jorge Sastre i Ximo Cerdà (director i coordinador del MEVIC)
Secretari: Leopoldo Amic (secretari del MEVIC)