Centre de Llengües

Oberta la matrícula per als cursos d'anglés en línia

El Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el període de matrícula dels cursos d'anglés en línia. Aquests cursos es realitzen de manera síncrona amb el professor/la professora a través de la plataforma Microsoft TEAMS.
  • ANGLÉS B2.2
Grup 1: dimarts i dijous de 9.00 a 11.30 hores
Grup 2: dimarts i dijous de 18.00 a 20.30 hores
  • ANGLÉS C1.2
Grup 1: dimarts i dijous de 9.00 a 11.30 hores

Per a accedir a aquests cursos és necessari realitzar una prova de nivell, -que pot realitzar-se en línia si eres des campus d'Alcoi o Gandia,- o estar en possessió d'un certificat de competència lingüística del nivell anterior.

Si estàs interessat/interessada tant a realitzar el curs com en la prova de nivell o vols més informació sobre els cursos ofertats pel Centre de Llengües de la UPV, has d'enviar un correu electrònic a cdl@upvnet.upv.es abans del 24 de gener.

Els cursos d'anglés en línia, de 60 hores de duració, s'impartiran del 8 de febrer al 17 de maig. El seu preu és de 265 euros.

*La comunitat universitària dels campus d'Alcoi i Gandia tindrà preferència per a realitzar aquests cursos mentre hi haja places.

(21/01/2022)