Esport a la UPV

Accés gratuït a les activitats i a les instal·lacions esportives

L'Àrea d'Esports ofereix un renovat programa esportiu a tot l'alumnat i personal del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), perquè puga compaginar els estudis i la vida laboral amb un estil de vida saludable de manera gratuïta.

Per això, des de l'1 de gener, tot l'alumnat, PAS i PDI pot accedir, sense pagar cap quota, a una àmplia oferta d'activitats, escoles i competicions esportives.

Les diferents especialitats estan a la disposició de les persones usuàries; unes encaminades a la salut, l'oci i la recreació -com tonificació, pilates, ioga- i altres de caràcter competitiu, en les modalitats d'esports d'equip, raqueta i individuals.

A més, a l'oferta esportiva s'afegeix la possibilitat de practicar esport federat amb els clubs amb els quals la UPV té conveni o en la secció pròpia de la UPV.

Consulta el programa esportiu del segon quadrimestre del curs 2021-2022 en aquest enllaç.

(07/02/2022)