M'agrada el valenciā

Participa en la campanya, adreçada al PAS i al PI de la UPV, i aconsegueix una motxilla

L’Àrea de Llengües, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València (UPV), ha organitzat la campanya de lliurament de la motxilla de “M’agrada el valencià”, adreçada al personal d’administració i serveis (PAS) i al personal d’investigació (PI) de la UPV, amb l’objectiu de saber quins coneixements acreditats tenen de valencià i d’anglès, i conèixer les propostes de millora de les dues llengües a la Universitat.

Per a participar en aquesta campanya i recollir la motxilla, cal emplenar el formulari per al lliurament de l’obsequi abans del 5 de desembre del 2021.

L’obsequi es lliurarà els dies 14 i 15 de desembre, a les dependències del Servei de Promoció i Normalització Lingüística dels tres campus.

Campus de Gandia (Centre d’Autoaprenentatge de Valencià), de 10 a 14 hores (dimarts i dimecres) i de 16 a 19 hores (dimecres).

S’atendran les sol·licituds rebudes per ordre d’arribada, fins a l’acabament de les existències.

(03/12/2021)