Biblio Club EPSG

Amb Noemí Calabuig i Manuel Navarro, coautors de Pequeñas criaturas i Vera

El dilluns, 22 de novembre, de 18.30 a 20.30 hores, assisteix a la xarrada que ha organitzat el Biblio Club EPSG. En ella participaran Noemí Calabuig i Manuel Navarro.

Calabuig és doctora en Filosofia per la Universitat de València i Navarro, llicenciat en Filologia Hispànica per la Universitat de València i en Filosofia per la UNED. Junts han publicat, a quatre mans, les novel·les Pequeñas criaturas i Vera. També han creat Whodunit, una associació dedicada a l'estudi i difusió de la literatura detectivesca clàssica i dirigeixen el grup teatral Les equivocacions.

“Pequeñas criaturas”

Pequeñas criaturas (Wave Books, 2020) és la primera novel·la de la parella escriptora. Influenciats per les obres de Fred Vargas o Dorothy Sayers i hereus d’Agatha Christie o Nicholas Blake, Calabuig i Navarro reprenen la novel·la detectivesca, en la qual el lector ha de resoldre un puzle i desentranyar un assassinat al mateix temps que el protagonista, la inspectora Cayetana Garcés. A qui les seues investigacions la portaran a viure situacions insòlites i a mesclar-se en una trama que combina alcohol, societats secretes, científics excèntrics, possessions demoníaques, odi i bogeria.

“Vera”

En Vera (Who editorial, 2021), la investigadora Garcés torna a la càrrega amb un nou cas policial que li portarà del Festival de Cinema Fantàstic de Sitges a la regió escocesa de Galloway, després de la pista d'una misteriosa joia que va pertànyer a un cèlebre i sanguinari assassí medieval.

En la seua segona obra, Calabuig i Navarro mantenen el seu gust per la novel·la detectivesca amb tints de thriller psicològic i humor negre, que tracta d'implicar el lector en la resolució d'una investigació els caps per lligar de la qual van resolent-se a poc a poc a mesura que es desenvolupa la lectura.

Recorda, el dilluns, 22 de novembre, de 18.30 a 20.30 hores, a la Sala de Conferències 1 i 4 del Campus de Gandia, assisteix a la xarrada que ha programat el Biblio Club EPSG.

(22/11/2021)