Coneixements de valenciā

La matrícula per a les proves d'acreditació estarà oberta fins al 25 de novembre

La Universitat Politècnica de València (UPV), per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ha obert la matrícula de la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià corresponents al mes de gener de 2022 de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià).

La matrícula està oberta del 15 al 25 de novembre per a les persones membres de la comunitat universitària de la UPV (PAS, PI, PDI, alumnat i membres d’Alumni UPV PLUS o de l’AAA de la UPV) i del 22 al 25 de novembre per a persones externes majors de 18 anys.

Les proves consisteixen en un examen oral (els dies 13 o 18 de gener) i un examen escrit (el 21 o el 24 de gener del 2022). L’hora dels torns de la prova oral es publicarà en la pàgina d’horaris i aules, almenys amb tres dies d’antelació. La crida dels examinands comença per la lletra E.

Al campus de Vera es realitzaran les proves dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2; al campus d’Alcoi dels nivells B2, C1 i C2, i al campus de Gandia, dels nivells C1 i C2.

La inscripció es realitza en línia: en la taula de la convocatòria. Per a inscriure’s cal punxar en la columna "Nivell" del campus corresponent.

Certificats

La superació de les proves dona dret a un certificat de competència lingüística, que és equivalent al de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, segons l’Ordre 7/2017, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Novetats per al 2022

El Ple de la CIEACOVA ha aprovat l’actualització dels programes, estructures i criteris per a les proves per a gener de 2022. Totes les novetats es poden consultar en aquest enllaç.

Mesures de prevenció i adaptació a la situació amb COVID-19

Els examinands han de portar mascareta de tipus FFP2 per a accedir a la sala i han d'anar proveïts d'una mascareta de recanvi del mateix tipus (FFP2). En el cas que alguna persona no puga utilitzar mascareta, ha de comunicar-ho amb anterioritat i aportar la documentació oportuna, per mitjà de l'adreça spnl@upv.es

En la pàgina de la convocatòria de les proves d’acreditació s’informarà sobre altres mesures relacionades amb la situació sociosanitària per a la realització de les proves d’acreditació.

(22/11/2021)