XXI Jornada d'Orientaciķ Acadčmica

Coneix el nou model d'orientació educativa en la Comunitat Valenciana

La Universitat Politècnica de València (UPV) organitza la XXI Jornada d'Orientació Acadèmica amb l'objectiu de donar a conéixer el nou model d'orientació educativa en la Comunitat Valenciana.

Acció formativa dirigida a professionals de la pedagogia i la psicologia

La Jornada d'Orientació Acadèmica és una reunió de caràcter anual que serveix de punt de trobada per a orientadors, tutors, professors i directors de centres d'ensenyament secundari. A més, ofereix als professionals de l'orientació eines i solucions per a enfrontar-se a temes relacionats amb la seua labor diària. També a aprofundir en aspectes importants de la situació actual de l'educació.

Programa de la XXI Jornada d'Orientació

En el marc de la XXI Jornada d'Orientació, Mónica Añón, cap de secció d'Igualtat, Convivència i Compensació de Desigualtats de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, explicarà el nou model d'orientació educativa i professional en la Comunitat Valenciana.

A continuació, el vicerector d'Internacionalització i Comunicació de la UPV, José Francisco Monserrat, exposarà les novetats relacionades amb el futur alumnat que la UPV està duent a terme.

Per part seua, el coordinador de les proves d'accés de la Comunitat Valenciana, Antoni Gil, parlarà sobre les PAU i l'admissió a la universitat en aquests moments de transició.

El debat de la sessió versarà sobre les necessitats dels orientadors i el programa el tancarà David Calle, enginyer de telecomunicació, professor i empresari.

La inscripció és gratuïta i es realitza exclusivament a través d'Internet.

La XXI Jornada d'Orientació Acadèmica tindrà lloc el dimecres, 24 de novembre, al Campus de Vera (València) i podrà seguir-se per videoconferència des del Campus de Gandia.

Per a més informació, consulta aquest enllaç.

(22/11/2021)