UPV, que et vull verda

Participa en la Setmana del Medi Ambient, del 15 al 21 de novembre de 2021

Durant la Setmana del Medi Ambient 2021, que se celebra del 15 al 21 de novembre, la Universitat Politècnica de València (UPV) s'ha proposat conscienciar sobre la cura i el gaudi de les zones verdes dels seus campus.

Sota el lema “UPV, que et vull verd”, es vol donar a conéixer la riquesa ambiental de les zones verdes de la UPV, tant en espècies vegetals com animals. A més, es pretén promoure la visió crítica i l'aportació de propostes de millora dels espais exteriors.

El divendres, 19 de novembre, se celebra el Dia del Medi Ambient al Campus de Gandia

Si vols formar part d'una UPV cada dia més verd, canvia els teus hàbits, emplena l’enquesta i recull l’obsequi.

Reconeixement ambiental 2020

Enguany, el servei guanyador ha sigut la Unitat de Formació per a l'Administració i els Serveis Universitaris (UFASU), per la seua aposta per la gestió ambiental, pels excel·lents resultats ambientals en l'auditoria interna de la UPV i per la implicació i participació del personal de la Unitat.

Aquest reconeixement es va implantar en la UPV l'any 2012. El seu objectiu és reconéixer públicament l'esforç realitzat per les persones membres de la comunitat universitària. Aquesta distinció té una dotació econòmica de 3.000 euros, a més del lliurament del diploma.

(18/11/2021)