Ajudes a TFG, TFM i tesis doctorals en valenciā

Dirigides a estudiants de grau, màster i doctorat

La Universitat Politècnica de València (UPV), per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), convoca ajudes adreçades a l’alumnat per a la realització en valencià del treball final de grau, el treball final de màster o la tesi doctoral d’estudis oficials.

Pot sol·licitar les ajudes l’alumnat matriculat a la UPV en estudis de grau, de màster oficial o en un programa de doctorat adscrit a l’Escola de Doctorat de la UPV. Els requisits són haver fet la redacció i la defensa del TFG, TFM o la tesi doctoral en valencià; tindre una qualificació d’apte i haver-lo defensat entre el 13 de novembre del 2020 i el 17 de novembre del 2021.

Modalitats

1. Ajudes per a la realització en valencià dels treballs TFG: fins a un màxim de 300 euros
  2. Ajudes per a la realització en valencià dels treballs TFM (de màsters oficials): fins a un màxim de 400 euros
  3. Ajudes per a la realització en valencià de tesis doctorals: fins a un màxim de 1.000 euros
Sol·licituds

El termini de sol·licituds està obert fins al 17 de novembre.

(16/11/2021)