Beques per a l'alumnat

Fins l'11 de novembre es poden sol·licitar les beques per a l'alumnat que finalitze els estudis universitaris durant el curs 21-22

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha convocat beques per a l’alumnat que finalitze els estudis universitaris durant el curs 2021-2022 a les universitats de la Comunitat Valenciana.

Aquestes beques estan destinades a l'alumnat que manque d'un màxim de 24 crèdits per a finalitzar els estudis universitaris a les universitats públiques que integren el sistema universitari valencià, o als seus centres públics adscrits, i que estiga matriculat en crèdits que corresponguen a la tercera o successives matrícules.

El termini de presentació de sol·licituds acaba l’11 de novembre del 2021.

L’alumnat que sol·licite la beca ha d'emplenar el formulari de sol·licitud per via telemàtica, amb certificat de signatura electrònica, i no ha d'entregar còpia física de les sol·licituds en cap oficina de registre.

Més informació en la web del Servei d'Alumnat.

(10/11/2021)